Enkel, enkel, dubbel!

Ibland får jag bra idéer (som att dra med Anders på boxning).

Och ibland får jag dåliga idéer (som att låta Anders boxa mot mig).

Anders har lovat mig länge och väl att följa med på box och igår lyckades jag äntligen dra med honom. Jag hade, som morot, lovat att han skulle boxas mot mig. Det kändes som en bra idé just då.

Jag brukar aldrig ha svårt för att boxas mot andra människor, utan peppar dem ständigt till att ta i mer, även om det innebär blåmärken från min sida. Men då jag sa till Anders att ta i lite till flög jag två meter bakåt. Han var aningen för stark för mig och resten av passet fick jag vid flera tillfällen be honom att hålla igen. Måste sett lite roligt ut att då en stor, svart karl boxar skiten ur lilla mig.

Men Anders var däremot imponerad över både kraften i mina slag och min uthållighet. Ja, tränar man fyra gånger i veckan, så ger det ju något (förhoppningsvis).

Efter passet ville Anders att vi skulle stå och ha "tjejsnack" som han och Anna brukar göra. Men jag ville till duschen och hade fem ogjorda övningsuppgifter som låg och väntade på mig hemma, så det fick va. Han får väl ladda upp inför spinningpasset han ska på idag med Anna istället.

Idag kommer Kaka! Längtar, längtar, längtar!

Helt sjukt att jag faktiskt inte träffat en av mina bästa vänner på över ett år. På lördag kväll ska vi gå på Haddocks dammiddag och klädkoden är "finklätt". Kaka tänkte komma i kostym. Awsome!

Ska bara överleva den här dagen först...

Kommentarer
Postat av: Anders

Säg "snabbare" istället för "men ta i lite" så går det nog bättre =D

Ska se om jag inte kan ge dig ett par blåmärken nästa gång, vore kul =)

2010-04-25 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0