Årets bästa kväll

Idag är bästa dagen på hela året. Låter det lite väl vågat att säga så? Men så är det. Acceptera.

Varför? För att ikväll luktade det vår. Jag kunde inte ta bussen (trots att det var sent) utan var tvungen att gå från Centralstationen och upp längs med Avenyn eftersom luften var så varm. Det var till och med stjärnklart.


Annars så har mina planer inte riktigt gått som det var tänkt idag...

Jag hade tänkt plugga på skolan, men så dök Céline upp och käkade lunch med mig och sen drog vi ner på stan.

Jag skulle köpa en ny mobiltelefon... Men mobiltelefoner är så trist! Så jag köpte tre böcker istället... (en av dem kommer ingå i min research för nästa skrivprojekt så det är nästan okej ändå)

Därefter tänkte jag sticka till David och plugga där. Men hen var tydligen och lade golv någon annan stans. Så jag hamnade på Fröken Ohlsson där jag faktiskt fick undan en hel del plugg. Favoritpluggcaféet utan tvekan!

Sedan hämtade David upp mig och vi drog hem till honom där han tvingade mig att äta choklad och se på tecknad film. Stackars lilla mig!

Trött som stryk, så dags för sängen.

God natt på er alla!
Kram!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-14 @ 00:09:16
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0