Alla borde ha en galen fransyska!

Våren i Småland är fantastisk!

Igår var jag med mamma och minsta systern på cafét i Berga: "Tre århundranden". Det är nog ett av Sveriges mysigaste caféer; kombinerat med en antikhandel och allt ätbart ät hembakat... och billigt!!!
http://www.3arhundraden.se/index.html

Och sedan fick jag ett samtal från min knasiga fransyska. Hon har en vän från Frankrike på besök och de är i detta nu på östkusten och tittar runt. Så ikväll kommer de hit och ska äta middag coh stanna över natten. Det är så sällan jag får besök då jag är hemma hos mina föräldrar och alla de vänner jag i vnaliga fall umgås med här, har i år inte åkt hem till päronen utan befinner sig på annan  ort.

Innan de dyker upp ska jag på 75-årskalas. Farmor bjuder på smörgåstårta och har jag tur är kusinerna där också. Det är så sällan jag träffar dem annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0