Åh, så tvärvände kvällen!

På Malins inrådan drog jag till John L's igårkväll för att äta ost- och baconburgare (med våffelpotatis såklart) och quiza lite. Jag var så trött att jag knappt orkade hålla huvudet uppe.

MEN sen kom Claes förbi och han hade under dagen fått ett genombrott i sitt arbete och var som en femåring på julafton som trots alla odds fått den där jättecoola fjärrstyrda rallybilen som stod högst upp på önskalistan.

Om en person har så mycket energi kan man inte vara trött. Energi smittar. Som jäspingar ungefär.


Och idag insåg jag att jag fattar det här med Miljöbalkens lagar och förordningar... Kursen jag läser just nu är helt ärligt sjukt kul! Mycket att göra, men kul.

Imorgon ska jag ha möten både med Mikael, MarUG och GRUNDA. Gud va skönt det ska bli med helg sen.

Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0