Vägen som försvann

- Känner du dig ensam?
- Näe... vilsen.

Det är konstigt då man planerat en framtid som sedan visar sig vara fel.
Nu måste jag planera om.
Jag trodde det skulle vara a piece of cake, men näe... Nu är plötsligt valen så många att jag inte kan välja. Vet inte ens om jag vill välja.

Har inte skrivit eller ens försökt på veckor, trots att jag hade ett möte med min coach förra veckan. Jag kan knappt läsa böcker...

Är i detta nu uppe hos Svenne och Nilla i terapeftiskt syfte. Bättre att vara här än där.
Jag har till och med lyckats plugga idag och att gosa med ett gäng hundar läker alltid något.

Jag behöver gräva fram en kompass tror jag allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0