Terapi

Det finns mycket som man kan göra i terapeftiskt syfte. Som att:

* Sticka (har gjort 1,5 socka)
* Äta kakor
* Umgås med trevligt folk
* Träna
* Lyssna på trevlig musik (tyvärr kan jag inte lyssna på Axxis och Van Canto än. Det är trist.)
* Ha folk som sover över
* Prata med sin terapeft
* Se på trevlig film
* Äta lunch på Isobaren (det kan komma upp väldigt underliga diskussioner där som t ex porr eller om jag skulle kunna vara lesbisk. Hatar fortfarande Anders och Vlad för att de inte kunde hålla käft.)
* Gå på halloweenpub i pösblus och snörliv. Jag tror jag hade tre killar som raggade på mig! Ha, ha!
* Städa!

Det går framåt. Jag lever och börjar till och med må mer än okej. Jag kan vara själv igen. Det känns skönt.

Tack till alla som ställt upp så!

Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0