Luften har gått ur mig...

Ibland blir jag rädd att jag ska gå sönder. Att allt jag slits emellan kommer att vara för mäktigt...

Jag har ett kandidatarbete som jag bara blir ledsen över. Nu börjar äntligen databasen ordna upp sig...men den skulle vara klar i mars... Känner mig värdelös trots att det i detta fallet inte är mitt fel...

Kursen jag läser just nu är jätterolig, men så jäkla svår... jag vet inte alls hur jag ska klara av den...

Jag har en pojkvän som så gärna vill umgås med mig...och klart att jag också vill vara honom nära, men just nu känns det som alla mina relationer bara kommer i kläm pga mitt pluggande...

Jag håller på att sy en klänning till min lillasyster... Och just nu ser jag inte alls när den kommer att vara klar...

Jag som annars brukara ha så deffenitiva datum känner hur jag tappar fotfästet då det inte finns deadline...

Och jag vet inte hur jag ska förhålla mig till min vardag längre.
Lägenheten är iordninggjord...nu är det bara resten av mitt liv som ska fixas. Ja, det är ju lätt...

Känner mig smått miserabel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0