Svarta backar is the best!

Gårdagens citat 1:
Det är så märkligt med Varberg, vilket håll man än åker åt, så kommer man ut!

Gårdagens citat 2 (2 minuter senare):
Varberg är som en kapsel som inte vill att man ska hitta ut!

Vi var på Ungdomens hus i Varberg och tittade på när Svarta backa uppträdde i tävlingen rockkarusellen. Först höll vi på att komma för sent. Hade vi gjort det hade Emil inte levt idag. Vi hann in precis i tid för att jag skulle kunna pussa Magnus lycka till innan de gick upp på scen.

Vilka stjärnor de var. Jag bara log. Han gör mig så stolt.

Efteråt klagade Offer och Magnus på att de inte hade hört trummorna. Det hade varit för kallt i lokalen och Offer hade spelat sönder sitt ena finger...men de fick plåster på såren då deras FÖRSTA FANS kom fram och pratade med dem. Jag bara log.

Nästa vecka spelar de i Åsa. Det får ni inte missa!!!







Håller just nu på och läser Elizabeth George bok "Skriv på! En handbok om skrivandets konst". Jag var skeptisk i början, med tanke på att hon är en deckaförfattare...men det har jag fått äta upp! Hon är så jäkla teknisk att jag blir alldeles knäsvag! Måste nog läsa något av hennes skönlitterära verk också... Hade ingen aning om att det var hon som ligger bakom "Kommisarie Lynley". Värt att kolla upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0