"Tiden går fort när man har roligt!"

Tiden kan också gå fort då man hela tiden håller sig upptagen.

6,5 veckor. Drygt 1,5 månad. Var det så länge sedan? Ibland känns det som igår. Ibland som flera år sedan.

Jag har tappat uppfattning om tiden. Tiden spelar ingen roll lägre. Det är bara det som känns och inte känns som gör skillnad under dagarna.

Börjar kanske få ordning på skolan igen... sakta.
Men John Blund lyser med sin frånvaro. Idag fick jag ställa tre alarm för att komma upp ur sängen i tid för skolan (och det endast för att jag skulle hålla en redovising).

Imorgon kommer världens underbaraste Majsan! Hon har lovat att rita en ny teckning att hänga över sängen. Det är dags att gå vidare på riktigt!






Just nu saknar jag att inte ha någon att gå på bio med. Det finns så mycket bra film som går just nu och det finns ingen jag skulle vilja uppleva det hela med hellre än Magnus. Men vi är inte där än; tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0