Biokväll med Aslan

Avatar: "Ferngully" rip off. I can live with that.

Jag tyckte den var fantastikt vacker och det var till och med att jag fällde en tår mot slutet. Efteråt analyserade Marcus (aka Asalan eller Jesus på krysset) sönder utseendet och tyckte allt var lite väl kliché. Vacker kliché!

Idag är min sista dag i Småland. Imorgon åker jag tillbka till västkusten.
Men först ska det blir spelvkäll med Svenne, Marcus och Tessi! Och drickas limesaft (krav från Maja).

Har skrivit en massa sedan jul. Känns rikigt bra; även om min roman är väldigt rörig just nu. Väldigt rörig. Men det ska nog gå och bena ut!

Vi ska tydligen käka nu.
Se ya!

PS. Anders, kunde du inte skickat ett mail och sagt att din telefon kommit bort? Jag började undra varför du ignorerade mig. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0