Sova? Yes please!

Jag nu sitter jag i datasalen på skolan. Det är lunch och jag ska strax tillbaka till labben.

Jag har sprängande huvudvärk och är sjukt trött. Tanken på att jag måste komma ihåg att köpa med mig mat då jag åker hem till pojken är jobbig. Idag är att tänka över huvud taget jobbigt. Det är som att det är måndag, fast det är tisdag. Som man fått en bakfylla två dagar efter...Eller ja...om jag någon gång hade varit bakfull, så hade det kanske känts såhär... Eller så håller jag på att bli sjuk. Och då är det illa. Det har jag bara inte tid med. Jag känner mig negativ, bitter och gnällig...

Och i horoskopet stod det att jag skulle gräla med någon...det stod det i min pojkväns horoskop också...Kanske bara ska gå och lägga mig då jag kommer hem till honom....


Jag behöver en kram...och varm choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0