Jo..det blir nog bättre...

Världens Bästa Jossan har varit och ätit frukost hos mig. Dagens tema blev av en slump gul då vi åt aprikoskräm, frallor med apelsinmarmelad och färsk mango. Väldigt roliga när vi insåg vårt "misstag". Det är så märkligt hur hon kan ändra mitt humör, totalt! Hon är som att ta en energispruta rätt in i hjärtat. Jag blir alldeles varm och fnissig...och på något vis så klarnar alltid mina tankar så mycket... Jag tror vi tänker väldigt lika... Så nu mår jag faktiskt rikigt okej. Kanske till och mer mer än okej...

Så jag tror jag struntar i att plugga idag och gör saker som får mig att må bra...Kanske ska skriva lite på någon novell..eller klippa till något mönster... Jag är så fruktansvärt sy-sugen...men då jag spenderar väldigt mycket tid hemma hos min pojk, så ser jag bara min symaskin som hastigast numera...

Så nu ska jag sluta vara gnällig...Kanske ska ta med mig bekinin till Magnus i helgen och gå och simma någon morgon..eller ta en springtur i skogen. Jag börjar känna träningsnerverna rycka under huden. Snart så...

Och ikväll ska vi fira Kajsa som fyller år. Det ska bli jättemysigt att träffa hela gänget igen...Det är alldeles för sällan det händer numera.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jossan

ååh, älskade Nina! Du har samma inverkan på mej=) vi gör varandra sådana, perfect match! Bra initiativ att ta hand om dej själv lite, det behöver du! Krama om

2008-03-09 @ 11:33:39
URL: http://stjarndamm.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0