I love my life!

Japp, idag har jag en av de bästa dagar på länge.

Jobbet var fantastiskt (!) roligt. Jag fick så mycket beröm från min chef att jag måste ha blivit röd ända ner till fotknölarna. De ska testa en ny jobbtid på lördag och JAG har fått förfrågan att vara den första som jobbar under det passet. Notera; jag har jobbat TVÅ dagar på detta jobb och får nu vara med och leka testperson. Skitkul!!!

Sedan åt jag en lunch (rester från igår) som smakade förträffligt! Och nu är jag på skolan där jag ska plugga innan mötet med MatNat. Just idag är jag full av energi (trots att jag gick upp vid halv sex i morse).

Jag vet inte vad det är som gör att jag mår så bra... Kanske att jag fått in rutiner igen... eller att lite förändring var precis vad jag behövde... eller att Magnus var så söt och mysig igårkväll... Varför, kanske inte är något jag ska bry mig om egentligen. Att jag idag är pigg och rask (trots att himlens alla änglar har vattenkrig) kanske är något jag bara ska konstatera och njuta av.

*ler brett*

Nu ska jag plugga!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0