Bla, bla, bla...

Ja, sommaren har då tagit vid och livet består av jobb, mys med pojkvän och ett och annat skrivet ord.

Jag är utan internet i sommar och kommer springa på bibliotekte för att att kunna ha kontakt med omvärlden.

Att bo hos pojken är i nuläget väldigt trevligt. Det var stormigt fram tills i söndags. Sedan slutade stormen och vi njuter av stiltje och solsken! Ja, i vårt förhållande i alla fall.

Tiden går konstigt fort...

Ska hem helgen efter midsommar. Ser fram emot det. Att karmas med Kaka och mina systrar och få skratta med Svenne. Ska rota igenom mammas recept också. Saknar hennes mat... Konstigt att åka hem till farmors gamla hus (mina föräldrars nya). Som hemma fast annorlunda. Hoppas de fått lite ordning tils jag kommer hem.

Har insett att jag är rik. Har lyckats spara massa pengar nu i sommar... Och då har jag redan shoppat upp lite...Har ändå massor kvar. Det är bra!

Kram på er!

PS. Är ni i Götet-trakten och har tråkigt? Skicka iväg en pling! I sommar är det torka då det kommer till tid jag ska spendera med vänner. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0