Saker och ting börjar röra sig...

Jag har velat skriva så mycket den här veckan, men har inte kommit någonstans förrän igår. Men nu har det lossnat i alla fall!

Annars kan vi konstatera att jag och min pojkvän umgås för mycket. Ha, ha! Vi behöver båda mer me-time...och en till tv!
Jag saknar Kaka något fruktansvärt. Just igår vill jag sitta och diskutera min novell med henne. Jag tror verkligen att hon skulle kunna hjälpa mig att få igång mitt skrivande. Synd att hon bor så långt bort...

Jag har börjat träna igen också. Det är en bra grej. Var ute och sprang på slingan bakom pojkens hus på lördag morgon. Två varv sprang jag! Kände mig rikigt duktig efteråt! Men när jag kom in steg temperaturen något fruktansvärt och jag blev liggande på Magnus säng. Orkade inte röra mig. Magnus, ja han tränade en timme på sin nya balansboard till Wii. Jag fattar inte att han orkade!

Nu sitter jag i biblioteket igen. Jag ska försöka ragga reda på någon som vill följa med mig på Winnerbäck på fredag. Sedan får man se vad dagen ger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0