Du med författardrömmar och en lucka på fredag!!!

Om du är som jag som går med författardrömmar eller vill lära dig skriva. Två bra böcker:

1) "SKRIV! författarskola för unga" Av Ulf Nilsson och Jan Nilsson (jag har mina misstankar om att de två herrarna är bröder)

2) "Nya författarskolan" av Göran Hägg

De inspirerar och rätar ut en del frågetecken och hjälper en att undvika de vanligaste misstagen. Göran Hägg är dessutom rikigt underhållande!

Annars rekomenderar jag ALLA att gå och se på Winnerbäck på fredag. Förrutom honom kommer Maia Hirasawa (applåder), Miss Li (jubel!) och Emil Jensen (vågen!) stå på scen. Det kommer att bli en oförglömlig kväll!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0