2008; flyttens år

Ja, då var det nytt år.

Jul behöver vi inte prata om.

Julafton med pojken var mysigt dock. Han skämmer bort mig! *rodnar*

Nyår med hans vänner var trevligt. Till och med papptallrikarna var okej.

Och vad förväntar jag mig av det nya året då?


Jo detta är flyttens år! I vår flyttar både mormor, farmor, mina föräldrar och min kärlek... och det skulle inte förvåna mig om det blir en flytt för min egen del heller...

Annars hoppas jag på klarade tentor och tillräcklig tid för vänner, kärlek och intressen. Med MatNatSex blir det bårde hjärtslag, semmelsittning, beatchgasque, AG, dop, och valborg. Jag hoppas på att kunna ta tag i tränandet när jag lämnat över ordförandeposten i maj. Dans och pilates tänkte jag mig... Hmmm... Och jag håller TUMMARNA för att jag ska hitta ett sommarjobb här på västkusten.

Vad som händer nästa höst har jag dock ingen aning om!
 Det återstår att se..

Gott Nytt År på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0