Ett slag för hjärtat!

Helgen spenderades i Halmstad på "Hjärtslaget". Hela helgen var jag helt borta. Jag var trött, orkeslös, oengagerad och kände mig som fel person på fel plats. Kanske är det stressen som påverkat mig lite väl mycket senaste tiden...

Fredagen var faktiskt kass. jag kan inte kalla den något annat. Pizza med för lite pålägg och en DJ som sög, hårdare än hårdast. Jag och Kajsa saknade Malin... Det enda roliga var väl när Sticky kläckte ur sig att:

Det skönaste måste vara att ha sex i duschen....och bajsa samtidigt!

Lördagen däremot, då började det ta sig! Efter frukosten vart det lekar där jag nästan höll på att ta mitt lag till final i sLAXmålet... men att få en fisk i fejjan var inte lockande, så jag typ gav upp precis innan finalen...Sorry! Vi käkade pizza på en bättre pizzeria och jag och Kajsa slog våra kloka huvuden ihop och kom fram till en fantastisk kombination. Lök, tomat, champinjoner, räkor och vitlök. Mumma!!!

Sedan vart det punchbingo (och nej, jag drack inte. jag skrattade åt alla andra istället...eller var stöd menar jag förståss!!!) Och efter det hängde vi med folk fram tills det blev sittning med en oemotståndlig potatisgratäng. Och på kvällen spelade ett coverband, innan DJ:n (en bra en) tog över. Så jag och Kajsa dansade röven av oss. För ni vet väl att alla som inte dansar är våldtäcktsmän...

Natten tillbringades sittandes bredvid Gustav och ha djupa samtal. Det blir alltid djupa samtal då han är full... Ha, ha!

Men då söndagen kom och jag fick återvända hem var det bara med en lättnadskänsla i bröstet. Jag tog bara en snabb dusch innan jag satte mig på pendeln hem till Magnus...Och sedan hade vi den mysigaste kvällen på mycket länge. Jag trodde att jag skulle vara trött och helt borta, men så fort jag hoppade av bussen, så piggnade jag till och höll mig vaken ända tills vi gick till sängs. Kvällen fylldes med mat, film och närhet. Lovely!

Jag bara längtar tills jag på måndag då jag ska skaffa ett nytt busskort, så jag kan ta mig hem till pojken precis när jag känner för.Ja, du vet att jag älskar dig...

Igår började förberedleserna för Beachgasquen på Chalmers. Det kommer vara fullt upp i veckan...Knökafullt!

Tjyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0