Social-helg

Vilken underlig helg det blev.

Vi började med Wii-kväll hemma hos pojken, då han skaffat Mario Kart. Ett helt gäng svettiga killar i bara kallingar och t-shirt, fikabröd och könsord. Jag sydde dock mest, då jag försöker få klart mormors klänning innan jag ska hem till Småalnd på torsdag. Men det var ändå riktigt trevligt. Känner mig alltid så hedrad då jag får vara med Magnus och hans kompisar på deras grabbkvällar. Accepterad.

Och på lördagen var det fler sociala aktiviteter då Offer fyllde år och han firades. Och med barnslig förtjusning såg vi på "Super mario" och "Zelda" och spelade Twister. Återigen var jag enda tjejen...och det kändes lite märkligt. Vågar inte de andra flickvännerna dyka upp...eller är de inte välkomna?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Trevligt att vara enda tjejen ibland tycker jag! om det inte är för hög grad av grabbiga skämt:P hur har det gått med bokningar av teatrar och sånt? Vill du inkassera lite pengar möjligtvis från oss två?
Sen appropå en helt annan sak, vad gör du den 5 maj på förmiddagen? Följa med mej till sahlgrenska? Du vet, jag har pratat med dej om de förut väl? krama om

2008-04-14 @ 12:28:36
URL: http://stjarndamm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0