Nu är det vår på rikigt!

Jag har sett västtrafiks kontrollanter ute OCH blivit intervjuad om vart jag skulle resa någonstans. Våren är här!!!
(Och jag vet att det regnar idag...men det är bara ett stilla vårregn... Jag lovar...)

Jag har också kommit in ett sy-flow som är extremt trevligt. Igår hade jag Kajsa hemma hos mig, som satt och broderade plingande blommor, medan jag sydde på min kavaj. Så mysigt! Kavajen blir förresten alldeles underbart snygg! Jag har nog aldrig lyckats sy ett plagg som sitter så bra tidigare...  Ska försöke lägga upp en bild när den är helt klar tänkte jag.

Och vi välkomnar Oscar hem från Thailand (WE MISST YOU!!!!) och hoppas att han snart tänker dyka upp i Götet för att baka kladdkaka och få oss alla att vara lite fåniga.

*Vårkramar*

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! Du, rickard och jag kan den 26:e april. vad säger ni? vem beställer? Krama

2008-04-08 @ 20:44:30
URL: http://stjarndamm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0