Krisen blev ett rosa moln

Så märkligt...

I helgen fick jag för mig att jag och Magnus stod inför en kris i vårt förhållande. Jag ville inte prata med honom förrän jag verkligen kunde se honom i ögonen, så det vart väldigt lite kontakt mellan oss. Och jag spelade upp senariot där vi skulle prata i mitt huvud gång på gång. Vad jag skulle säga och vad han skulle säga...

Och när jag väl pratar med honom, på rikigt, då visade det sig vara ett stort missförstånd. Krisen var bara ett luftslott och jag blev så lättad. Så lättad att jag började gråta. Han sa att jag var tjejig. Han har rätt och jag grät lite till.

Och sedan dess har jag vandrat på rosa moln. Allt är så underbart när vi är tillsammans. Mysigt. Så nära och mjukt. Allt löser sig och allt är härligt. Livet är härligt, solen skiner och jag är jävligt kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0