Vardagens små ljuspunkter

Jag vaknade i morse och ställde fram alarmet en halvtimme. Redan där trodde jag dagen var körd. Att jag inte skulle få något gjort. Men halv nio tog jag mig upp ur sängen och såg att jag fått ett sms från min karl. Han hade drömt om mig.

Leende flicka

Så jag fick i mig frukosten och började plugga. Och...efter ett tag kände jag inte igen mig längre... Kollade förvirrat i mina papper och insåg att jag plötsligt låg i fas med föreläsningarna. Det jag satt och läste ska vi gå igenom senare idag. Jag hade läst två och ett halvt kapitel utan att förstå hur...

Nytt gulligt sms från pojken

Suckande flicka

Klockan är inte ens tolv. Jag äter lunch och ska snart till skolan. Och trots att det är rikigt rå-mulet ute, så är jag tillfreds och känner energin kittla genom kroppen.

Livet är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0